Yazanları görünce ben fazla giydiriyor gibi hissettim. Bizim olduğumuz yer çok rüzgarlı akşamları serin olmaya başladı birkaç gündür. Şu an ince bir uzun kollu ve altını giydiriyorum. Kısa kollu yattığında boynu göğsü soğuk oluyor üstünüde tekmeliyor sürekli.
Çok sıcaklarda sadece zıbınla üstü acık uyudu.
Hatta dün akşam eşime diyordum ne giydiricez bu çocuğa uyurken diye başlık dikkatimi çekti😅 terlemeden uyusun istiyorum deniyoruz bi şeyler.
Uyku tulumu bakacağın kış için