cokbilmismom mbabygirlm tüm yaz askılı zıbınla uyudu. Geçen akşam biraz serindi kısa kol giydirdim. Bugün yine çok sıcak
myavocado mbabygirlm biraz bulunduğunuz yer ve eve bağlı, kısa kollu zıbın ile yatırıyorum genelde. Biz Ankara’dayız evim de aşırı sıcak olmuyor, serin akşamlarda altına da ince bir pijama altı giydirdiğim oluyor.
banumeral23 mbabygirlm ama şöyle düşünün terlerse daha kötü hasta olur sabaha kadar o ter sırtında kurur siz daha iyi bilirsiniz evinizin ısısını vs
Babyboysmother Pijama altı ve tişört. 25 ayarda klima açık odada 2aydır bu şekil uyutuyorum. Sabaha karşı üstünü örtüyorum ama yinede açıyor. Çok şükür hastalanmadı bu güne kadar.
aslhnkrts mbabygirlm klima olduğu için kısa kollu zıbın + pijama altı üstüne müslin örtü örtüyorum . Klima kapalıysa sadece zıbın Kızım 18 aylık , kilima da 27 de uyku modunda çalışıyor
Ballikizim99 Klimayla yattığımız için pijama giydiriyorum klima olmasaydı zıbınla yatırırdım sıcağı sevmez kızım hemen terler