nur987 iki gogsumüde 2 ay ara ile kestim aynı anda kesersem kaldıramazdım cidden 8 ay boyunca mastıt yasadım cok kotuydu İlk sagım yaparak kesim dedım 1 hafta sagdım kestim baktım olmuyor cok kotu oldu gogsum hıc sagmadan kesmeyi denemedim acısını tarif edemem 1 ay da azalarak gectı agrısı yürümek bile canımı yakıyordu diğerini de 1 ay sonrasında hiç sagım yapmadan kestim oda 2 hafta agrı oldu tavsiyeö hiç sagım yapmadan kesmeniz cok fazla sütünğz varsa 5 dk bile sagım yaparak kesmeyi deneseniz süt dahada artıyor ama yinede cok fazla agrınız olcaktır