handegl Bebeğim 3 aylık doğumdan sonra göğüs ucu yaralarından çok çektim ne krem ne yağlar hiçbir şey fayda etmedi başta ağlaya ağlaya emziriyordum acıdan fakat emdikçe yaralar açıldığı için bi süreden sonra dayanamaz oldum ve sağım yaparak verdim bu süreçte yine kremler kullandım iyileşsin de geri emzireyim diye ki arada bi emziriyordum sağsam da bi yerden sonra memeyi reddetmeye başladı ne yaptıysam almadı ve sağımla besleme sürecine girdim 2 buçuk aylık olana kadar sütüm gayet yeterliydi hatta fazla bile geliyordu sonra birden sütümde azalma oldu günde en az 3 litre su içmeme ve çeşitli şeyler denememe rağmen çoğalmadı bestlak Damla kullandım yine aynıydı azalınca bebeğime mama takviyesi veriyordum günde 5 kere besleniyorsa 3,4 ü süt 1 i mama şeklinde çok fazla değil yani ama son 1 haftadır sütüm o kadar az ki iki göğüsten toplam 90 ,100 ml anca çıkıyor sağım yüzünden mi yoksa başka bir sebebi mi var bilmiyorum inanın düşünmekten kafayı yiycem önce tek göğüsten 230 ml çıkan süt şuan şaka gibi yok sağımla 8 ay beslenenler var sağımdan dolayı azaldı desem lütfen bu konuda bilgisi olan varsa yardım etsin 😣🥺🙏🏻