hecem ay bende size yazacaktım aklımdaydınız hep tüh şansa bakkn ya bende şimdi çıktım doktordan alttan muayene yaptı ultrasonla baktı bi sorun yok dedi ilaç verdi çok acı hissettiğinde bundan iç rahatlatr dedi sezeryan sonrası üşütmeye çok dikkat etmek lazım dedi gaz yapacak şeylerden uzak durmak lazım dedi en büyük etken bu dedi bide dediki sezeryan dikişleri iğleşirken içte bazı dengesiz kaynamalar yapışmalar olabiliyo dedi bu normal o yüzden bu yanmayı hissediyosunuz aslında dedi orda bi gerilme oluşuyo dar kaynadığı için dedi bunun için ameliyat olmanıza gerek yok 2. Sezeryan düşünüeseniz o zaman süzeltilir o dikişler dedi ama siz bu süreçde özellikle ayaklarınızı üşütmeye çok dikkat edin dedi