hecem başka bi doktora daha mı görünseniz acaba ya da zamanla geçecek ufak bir problem mi acaba bilemiyorum. Rahimde bi sıkıntı var dikişlerle alakalı değildir 2 yıl geçmiş iyileşmiştir zaten adet olmayınca ağrımıyor yani dikişlerle alakalı değil. Rahminiz kesildi sonrasında adet olunca rshim duvarı kalınlaşıyor falan ya o ağrıtıyor olabilir güzel mi dikemediler acaba