annelik54 bu bıtınce ondanda alayım deneyım valla bende kafaya takıyorum kısa oldugu ıcın
Gul-42
Gul-42 alın belki sizde işe yarar biz hala bir faydasinı görmedik
annelik54 ya 1.70 75 olsun yeter zaten😃evet devamlı kısa kısa dıyorlar
Gul-42 muhtemelen okadar uzarlar çünkü babasıda o boyda
annelik54 takıp edecegım
annelik54 esım 1.78 ben 1.59
Gul-42 sizinki uzar o zaman biz daha kısayız eşim 174 falan ben 150 😅
annelik54 ay bırde sorun şu kayınpederım ve tarafı hepsı 1.90 üstü😂😂
Gul-42 sorun değil gibi 😁 bizimkilerde ful kısa boylu dedelerde hep kısa eşimdende kısalar
annelik54 bızde herkes uzun abımde babamda uzun kaynanamda uzun annemle ben kısayız sadece😂
Gul-42 maşaallah diyeyim o zaman 😊