Bazen insanların suratına şrak! diye yapıştırasım geliyor. Yetişkinler dikkat etmezken çocuğum üzerinden beni zorbalarken çocuklara nasıl öğreteceğiz hiç bilmiyorum. Çocuğum daha 2 yaşında ve kulakları kepçe ve çok zayıf diye anlamadığı zorbalıklara maruz kalıyor ben de zorbalayanlara kızıyorum ama bu sefer de fazla korumacı olup özgüvenini zedelemekten korkuyorum. Ama yine de kendimi tutamıyorum hele bazı anneler çocuklarının yaptıklarına gülerek katılmıyor mu delirirsin yani.