@hilalkoca ben 23. Günümde kanda bile negatif çıktı geç tutunma oluyor bebeğim 3 hafta geç döllenme olmuştu tüm doktorlar negatif dedi bende de hiç bir belirti yoktu ama içime doğdu son gittiğim doktor hatta regl olmaya çok yakınsın yine de istersen bidaha bakalım kana dedi baktık pozitif bence tekrar yapın bir hafta sonra falan şuan bebişim 4 aylık