murek Benim regliden 25 gün sonra pozitif çıktı bence bekleyin çünkü negatif çıksa da sonra pozitife dönebiliyor
hilalkoca Blueberry0 bebeğim 10 aylık normal doğum yaptım 8 ay sonra ilk defa adet gördüm. 2. Olmam gerek 20 gün geçiyor emziriyorum da