1momm2baby busrasya23 o modele de bakayım bir hemen canım aralarında cok fiyat farkı yoksa biraz da uygun olsun istiyorum çünkü zaten 3 aylık az kullanacağımız için
1momm2baby busrasya23 o modeli bulamadım ama mira 6in1 var 18 kg diyor acaba bu modellerle aynı mı ? Daha uzun kullanabilir ama diğerleri gibi mi . Aklım efsane karıştı
sosyologmerv busrasya23 ben de bu modeli araştırıyorum hala memnun musunuz? Bebeğim gazlı bu model aşağı yukarı modeli olduğu için ilgimi çekmişti, ancak yorumlarda bebek ağırlaşınca bebeğin poposu sallanma ünitesine değiyormuş böyle bi sorun yaşadınız mı?
1momm2baby birerkekbirkizannesii kız bak cok arafta kaldım . 3 aylığız ama azıcık tombiş 🫠 3 ay için değer mi acaba ? Bir de kemeri yok muuu nasıl attı kendini minnoş 🥹 en korktugum şeydir
busrasya23 sosyologmerv 15 gün sonra 12 aylık olacak ve biz hala kullanıyoruz ama aşağı yukarı sallanması yok sağ sol yapıyor tek bir de evet bebek büyüdükçe değiyor ama ben yastık koyuyorum ince bir yastık acıtmıyor ☘️
sosyologmerv busrasya23 evet yanlış yazmışım öne arkaya sallanıyor, sanırım ben de geç olmadan alacağım umarım oğlum da sever, çok teşekkürler 🌸