SucukluSutlac cok normal.birakin uyusun…Gece okadr uzun saat uyubalir ha cogu bebek deflarca uyaniyor ama siz şanslısnız muhtemelen gece uyanmayan bi bebek olacam cnku bu ay itibati ile uykularniz duzene girer hastalik ve dis donemlerinde extradan uyanir gbi duruyor bebişiniz.