4 aylık bebeğim üç dört gündür gece tek beslenme yapıyor. 11 gibi uykuya direnerek yatıyor. Mama+meme şeklinde en başından beri bu süreci yürütüyorum gece 90 cc mama içiyor yatıyor. Sonra da 5:30-6 civarı kalkıyor emziriyorum 7:30-8 bazen de 9:30 a kadar uyuyor. Uyandığında da emzirmek istiyorum ama diliyle itiyor. Bu aylarda bu kadar uzun süre kalkmaması normal mi?