Huma_kus34 Zeynepomer96 test hemen çıkmıyor dıye bilıyorum oyuzden önden belırtısı vardır belkı dıye sordum
Huma_kus34 Deletedmom_289 yok canım temızlıkte 17. Gunum normalde sabah olurdum 17. Günde ama olmadım kahve leke görüyordum onuda gormedım
Deletedmom_289 Huma_kus34 canım her 17 günde adet olunmaz sen doktora gittin mi adet döngüsü 28-32 gün arasında olması sağlıklı aslında doktor öyle demişti. 17 günde test yapsan bile negatif çıkar
Huma_kus34 Deletedmom_289 ben bekarken de 15 günde bir oluyordum evlenince 20’ye çıktı doğumdan sonra da 17’ye taş çatlasın 18. günde oluyordum
Huma_kus34 Meri-Mel adetınız kaç günde bir oluyosunuz ben 17. Günde adet oluyorum ilk kızımda adetim gecılktı ozaman yapmıştım çıkmadı bı kaç gün daha bekledım çıktı
Huma_kus34 YorgunAmaMutluAnne testten önce şöyle olursa gebelık belırtısı gibi şeyler duymuştum belki burdad abılen olur dıye soruyorum cevp vermek zorunda değilsiniz!
YorgunAmaMutluAnne Huma_kus34 keske bu kadar munakasaya girmek yerine test yapsaydın kavga etmeyi bildigin kadar 5 dk eczaneye gidip test alabilirdin veya bir hastaneye gidip kan verebilirdin
Huma_kus34 YorgunAmaMutluAnne diğer hamileliğimden biliyorum erken test yaptigimda çıkmıyor dün akşam yaptım çıkmadı kan için de eşim yanımda olmadığı için geldiğinde hastaneye gideceğim ben değil siz münakaşaya girdiniz