uykusuzanne__ benim 14 gün gecikti dünden beri 3 defa test yaptım çıkmadı negatif ,ilk teste sanki silik vardı sonrakiler negatif ,ishal halsizlik yorgunluk bitkinlik ateş bazen Kasık ağrısı oluyor anlamadım.bence pozitif olsa 14 güne direk ikiside belirgin olurdu deme