Hunilianne Minagece biz de aynı süreçlerden geçtik. Benimki de biberona alışıktı yogunbakimdan kalma. Alıştırdım memeye bir aydir falan anca. Biberonu bırakmanız lazım bırakmadan alismiyor
DefneninMilasi Minagece mamanın markası ne aptamil büyük kızıma aynısını yapmıştı değiştirince duzeldi
Minagece DefneninMilasi aptamil canım ama sanırım ben o gün biraz Fazla vermişim ev kalabalık olunca çocuğun düzeni bozuluyor Bidaha olmadı