Minagece Merhaba anneler bebeğim 2 aylık,daha önce hiç olmadı bugğn fışkırarak kustu. Mamasını yerken kıvranıyor bir de. Az önce yine açlıktan ağlıyor çocuk verdim yine fışkırarak kustu uzağa doğru. Kustuktan bir yarım saat sonra yine acıktı verdim yine kustu ama bu sefer fışkırarak değil az birşey ağzının kenarından aktı.Rota virüsü olabilir mi ya ishal ve ateş yok
Emeliss Minagece beslenmeden hemen sonra fışkırtarak kusma reflü belirtisi olabildiğince dik pozisyonda besleyin uyurken yastık kullanın yada eğimli bir şekilde yatırın karnının üstüne yatırarak gazını çıkarmayın omzunuza yatırın ve beslendikten sonra en az 15 dk bu şekilde dursun 7 aylık bebeğim doğduğundan beri reflüsü var
mystery34 Minagece benim kızımda da reflü var fışkırarak ya da ağzından sızıntı şeklinde kusuyor. Hatta beni emdiğinde ya da sütümü sağıp verdiğimde daha çok kusuyor. Biz aptamil ar( reflü maması) ve motilium şurup kullanıyoruz.kusmalarımız azaldı. Mamayı kusamıyor. Artık emzirmeye ya da sütümü sağıp vermeme korkar oldum
Gulsen-mira76 Minagece geçmiş olsun reflusu vardır kızım 5 buçuk aylık halen kusuyor ilaç tedavisi başlatıyor doktor
Minagece Emeliss canım onun için özel mamalar varmış sanırım değil mi, reflü yatağı var onu kullanıyorum onda yatıyor bugğn ilk defa oldu takip edeceğim peki belirtilerinde her öğünden sonra mı oluyor ara ara mı bu öğlen oldu birde az önce
AyseTugba22 Çok emme sinden mama yemesinden olur canım 2 saat arayla ver kustukça verme gaz oluşur dik tut benimde bebeğim 2 ay lıkken çok emme sinden burnundan kustu hemen acile götürdük bütün tetikler yapıldı gaz dan oluşmuş ve sürekli emme sinden yine doktora götür ama dediğim gibi çok karnı doyduğu için kusuyorlar rota virüsü falan Allah korusun alakası yok
Minagece AyseTugba22 canım biz meme reddi yaşıyoruz naparsam yapayım almıyor sağım yapıyorum çıktığı kadar ama mastit oldum şu an 30 cc bile çıkmıyor mama ağırlıklı gidiyoruz. Ağlıyor yani acıktığını ordan anlıyorum üç saat arayla falan veriyorum hatta bugğn biraz düzeni bozuldu misafirlerim vardı takip edemedim saati belki de aranıyor diye gerdim fazla geldi takip edeceğim eğer devam ederse götüreceğim doktora
Hunilianne Minagece her beslemeden sonra kusabilir, önce de kusabilir. emerken dahi kusabilir, fışkırarak veya sızıntı şeklinde fark etmez. Gazını çıkartırken kusabilir, Sakız çiğniyor gibi yapabilir, emmek istemeyip kendini geriye doğru atabilir.
Emeliss Minagece öğünlerden sonra oluyor kesin geçiren mama yok mamaları değiştirerek kullanmak gerekiyor ben öyle yapıyorum 2 ay bir mama 2 ay bir mama midesinin yukarda olmasına dikkat edin altını değiştirirken bile yastık kullanın doktora gösterin bir zaten eğer illeriyse şurubu var veriyorlar
Hunilianne Minagece yedikten sonra hemen yatırma 20-25 dakika dik tut. Beli lastikli sıkan seyler giydirme midesine baskı yapma tutuş seklinle. Reflü yatağında yatsın hep. Emzirirken bile eğimli başı yüksekte tutmaya çalış. Mideden geri gelince kusma o rahatsız ediyo emmek istemiyolar meme reddine sebep olabiliyor 🥺 inşallah hemen geçer.
Minagece Hunilianne biz biberona alıştık küvezde😭 o yüzden artık beni almıyor o kadar çok direndim ki alsın diye o kadar çok istiyorum ki emmesini😭süt sağıyorum ama sütüm geri gitmeye başladı
Hunilianne Minagece biz de aynı süreçlerden geçtik. Benimki de biberona alışıktı yogunbakimdan kalma. Alıştırdım memeye bir aydir falan anca. Biberonu bırakmanız lazım bırakmadan alismiyor