nrndmn geciyor 3-4 aydan sonra tamamen alismaya basliyosun bebisine de yeni hayatina da ☺️ belkide daha erken olur benim o sekilde olmustu agir lohusalik yasamistim:) simdi kızım 2 yaşına girecek nerdeyse 21 aylik 🥰 büyüdükce her sey daha guzel olacak evet o yenidogan zamanlari gibi oldugu yerde yatmiyor olacaklar bol hareketli peşlerinde koşmali günler 😂 sendromlari da bitmiyor malesef 🤣