newwmommy Doğum yapalı 12 gün oldu ama ben kendimi çok çirkin ve yetersiz hissediyorum eşimle aramızdaki o sevgi gitmiş gibi ilgisizleşti gibi geliyor eve gelir gelmez odaya bebeğimizin yanına gidiyor bu güzel bişey elbette ama bana olan ilgisi kalmadı sanki göbeğim kaldı ödemlerim var hala saçım başım dağınık duş almaya zor fırsat buluyorum kendimi o psikolojiye sokmayayım diyorum ama bu elimizde değil galiba sizin lohusalık nasıl geçiyor yada geçmişti benim gibi olan var mıydı
Bebislerhakkinda newwmommy benimki aylarca sürdü sana tavsiyem dışarı çık sürekli al bebegi çık kolay gibi gözükmüyor ama inanki daha kolay bebek arabası sürdükçe bebek uyuyor. Ben bazı durumlardan dolayı evde çok durdum o yüzden geçmedi benim. Desteksiz ameliyatlı oluşum vs kilolar da emin ol gidecek daha yeni doğum yapmissin karnının şişkin olması çok normal zamanla inecek 2.ayda baya kilo gtmis olacak hatta
kursatmommy newwmommy geçicek zamanla 5.5 aylığız 6 aya giriyoruz şuan ara ara oluyor banada böyle. hep iyiyim iyi olucam de asla bırakma kendini bebeğinin şuan ihtiyacı sensin bebeğinle keyifli vakitler geçirmeye bak zorlanacaksın ama gecicek bidaha o küçük hallerine geri dönmicekler 🥹 sen çok iyi bir anne olucaksın gurur duy kendinle 💞
sheryy newwmommy bende çok post açtım :) logusalık yaşıyorsun merak etme 40 çıkınca azalarak geçiyor. Şuan 4 aylık oldu oğlum ve şükür çok iyiyim psikolojik olarak. Kiloluların için mutlaka korse kullan ben aldığım tüm kiloları geri verdim karnım eskisi gibi dümdüz oldu. Korse günleri tak gece yatana kadar. Zamanla da kendine tekrar bakmaya başlayacaksın 40 çıksın az kalmış biraz daha sabır 🥰 ama merak etme GEÇİYORRRR
nrndmn newwmommy Bende doğum yapalı 17 gün oldu ve hergün düzenli olarak ağlıyorum kendimi yalnız hissediyorum uykusuz olmak çok zor geliyor gece olsun istemiyorum hiç bu durumun içinden nasıl çıkarım onuda bilmiyorum herkes geçecek diyor evet geçecek ama deneyimli anneler tam olarak ne zaman herşey daha iyi oluyor
newwmommy Bebislerhakkinda bende eşimden dolayı çıkamıyorum dışarı bir de çocuktan önce sürekli geziyorduk doğuma gidine kadar gezdim desem yeridir şimdi bi anda boşluğa düştüm aynaya bakmak istemiyorum görümcem benden kırk gün önce doğum yaptı o hemen on kilo verdi benim ayaklarımdaki şişlikler bile yeni dağılmaya başladı eşimle düzenli yatak hayatımız vardı lohusalıktan dolayı adam en son arkasını dönüp uyuyor bende sanki bilerek yapmış gibi ona çatıyorum anlıcanız zorlanıyorum süreci idare ederken
newwmommy sheryy ayy bunları duymaya ihtiyacım vardı korse aldım ama yanlış almışım içine giremedim kancalı olanlardan aldım sıkılaştırıcı dikişlerim acıdı herkes medikalde satılan cırtcırtlı korselerden almamı önerdi ayarlanabilir olandan daha almadım biz bir de eşimle çok gezerdik şimdi lohusayım diye çıkmamı istemiyor öyle olunca bende çıkmıyorum arkadaşlarım geliyor saolsunlar ama yine de içimde bir hüzün bi ağlamaklı olma hissi var
sheryy newwmommy evet çıtçıtlı korse daha iyi ben de onu kullandım. Lohusalık çok başka bir psikoloji. Akşam olduğunda bana da bir hüzün ağlama çökerdi. Hiçbir şey zevk keyif vermezdi bebeğimi bile kucağıma almak istemezdim. Yine aynı şey altını değiştir emzir çok sıkıldım hep böyle mi olacak gibi düşünceler vardı hatta hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyordum. Ama hepsi geçti şuan çok iyiyim bebeğimde çok iyi şükürler olsun. Bol bol dışarı çık ben sürekli dışarıdaydım :) al bebeğini deniz varsa sahil kenarına git yeşillik yerlere git otur eşinle mis gibi eve kapatma kendini
Bebislerhakkinda nrndmn ilk rahatlama çocuğun gaz olayı bitince yani 3.ay ,sonra 6.ay tam oturmaya başladığı zaman ,1yaş uykuları uzadığı zaman ve son olarak 20.ay dişler felan çıkıp ataklar bittiği zaman sonrası çicek🌸 4etapta kademeli olarak hafifliyor yani .
linosko1 nrndmn geciyor 3-4 aydan sonra tamamen alismaya basliyosun bebisine de yeni hayatina da ☺️ belkide daha erken olur benim o sekilde olmustu agir lohusalik yasamistim:) simdi kızım 2 yaşına girecek nerdeyse 21 aylik 🥰 büyüdükce her sey daha guzel olacak evet o yenidogan zamanlari gibi oldugu yerde yatmiyor olacaklar bol hareketli peşlerinde koşmali günler 😂 sendromlari da bitmiyor malesef 🤣
minnakkofte newwmommy çok normal daha 12 gün olmuş göbek hemen gitmez gitmemesi normal öyle kalmayacak rahmin toplanmasi zaten 6 hafta sürüyor.zamanla duş da alacaksınız eşinizle vakit de geçireceksiniz göbek de gidecek şimdilik tüm vaktinizi bebeğinizin alması normal.dunyaya alışmaya çalışıyor bu günler ışık hızında geçecek.saglikla büyütün 🥰
Kitsu Ay hepsi geçiyor. Yarısı hormonlardan yarısı yepyeni bir hayata adapte olma şaşkınlığı. Bir bakmışsınız geçmiş. Bu duygular geldiğinde dikkatinizi dağıtın bol bol bebeğinizi koklayın öpün yeni doğan dönemi çok ozleniyor.