Fusunf Deletedmom_289 doguya neden eşya götürülmeZ görülür ki hem 22 ay hergun bulaşık çıkıyor bu devirde makinesiz olmaz bide elde yıkamak nedir ya elleriniz mahvolur eşinize aldırın bence
Deletedmom_289 Ogulluana tazemom1 mamado Niyesordunbucevabi patateskizartmasi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yok canım yardım dahi etmeZ ben memlekete gidince biriktirmiş bulaşığı ben yıkadım. Bir çay bardağından 3_4 gün çay içtiği olmuş maviev35 papatyasss -sevimlipolyanna- simseklivekalpli Eşyalar canım 9 yıllık doğuda 2. El olarak aldık bir vilayete göre 8 bir vilayete göre 10 ev değiştirdi bu eşyalar. karpuz_ yavruaslanlar bukbuke O zaman eşime diyeyim de aldırayım
Deletedmom_289 gurbetteanne10 yok canım eşim alayım dddi ilk bozulduğunda ben yaptır dedim 4 bin TL para vermişti
gurbetteanne10 Deletedmom_289 beyaz eşya şans işi birazda bazen kötü çıkabiliyor ama daha tamir ettirme yine bozulur yazık olmasın Parana
perla_ Deletedmom_289 al gitsin kız benim makinede bozuldu oturup sağlayacaktım eşim idare et fırsatım olmuyor aramaya diye taviz verme 😂
Deletedmom_289 gurbetteanne10 yok canım eşim ilk bozulduğunda alalım dedi ben yaptır dedim gitti 4 bin TL para canım
Deletedmom_289 Aysunnkaya taksitle alırız canım da 22 Ay sonra doğuya gidecez birde önceki makineye 4 Bin TL yaptırma parası ödedi şimdi al desem alır da biraz söylenir büyük ihtimalle
Aysunnkaya Deletedmom_289 2 sene varmış daha elinde mi yıkıcaksın su parası çok gelir diye alır bence eşin
Rez Deletedmom_289 bazen elde yıkıyorum valla kafam dağılsın diye yarıda pes ediyorum :)) hem zaman hem su tasarrufudur ki , eller de yıpranıyor . Alın tabiki
Deletedmom_289 Rez NariNariKiminYari Aysunnkaya Ldyhzl yagmur35yy minnakkofte Aldırmayı düşünüyorum canlarım da işte ilk önceki bozulan makinaya 4 bin TL para ödedi ye yaptırmak için ilk bozulduğunda demişti alayım diye ben yaptır dedim. Şimdi alır fakat biraz söylenir
NariNariKiminYari Deletedmom_289 benim diğer evimde bulaşık makinesi yok bir tabağı 3 kere köpüklüyorum asla temiz hissetmiyorum hem vaktime hem ellerime yazık ama zorunluluktan dolayı almıyoruz
yagmur35yy Deletedmom_289 ben çok severim yıkamayı bizde doğuya gidicez oyuzden almıyorum bide tekrar satışla ugrascan
2prenses1anneee Deletedmom_289 bizimde makine ikinci el aldık leş gibi yıkıyor pis pis bende o gün bugündür elimde yıkarım kullanmıyorum makinayı bizde evde 4 kişiyiz elde yıkamak daha iyi bence