Kızlar bulaşık Makinem bozuldu motoru yandı yaptırdık tekrar dan bozuldu öyle olunca çöpe attık 2 aydır bulaşığı elimde yıkıyorum doğuya gitmeye 22 Ay var doğuya giderken eşya götürmeyecez onun için almadık fakat şimdi çok lazım oluyor eşim 2. Ele güven olmaz diyor sıfırı da 15 bin civarında ne yapsam eşime alırsam mı ki yoksa böyle devam etsem mi ki toplam 4 kişiyiz