merveeinci yalnızım diye düşünüyordum bu konuda , ne zaman ki iki aya başladık bir çok huyunda değişimler oldu , gündüzleri o kadar az uyuyor ki bir bebek için bu ne kadar az diyorum her defasında bazı günler akşama kadar onu uyutmakla geçiyor zamanım , uykusu gelip uyumadığında kendi de huzursuz oluyor ama uykuya dalamıyor , önceden sallayarak uyumak isterdi şu an ise ya emzirirken ya da kucağımda popoasuna pışpış yaparak