Selam anneler, 2.ay kızım ve gündüz uykularını sadece kucakta yapmak istiyor, ne zaman beşiğe ya da koltuğa koysam direkt uyanıyor, tekrar uyutana kadar uyanıklık süresi uzuyor ve sinirleniyor, sabrım taşma noktasına geliyor o kadar uyuttuktan sonra bir anda gözlerini açınca. Bu gündüz uykularını ne yapacağız, bir akıl verin ne zaman düzene girecek 😕😕