Mrv14 Benimli eylülde 3 olacak, benimde tereddütlerim var. Gittiğim yer çok ılımlı konuştu, içeri girmeseler bile yardımcı olacaklarını, bu grup çok küçük olduğu için ayrıcalık illa olacak dediler. Buna güvenerek yollayacağım.
Kurumun diğer şubesine gittiğimde hiç bir şekilde müdahale edilmez dediler
Bence şubeden ve öğretmenden yana şanslı olmamız lazım. Oğlum okul diyince ağlamaya başlıyor, iyi bir öğretmen olmazsa alışacağını sanmıyorum