bennededimkii ben hiç bir zaman kısıtlamadım dediğim gibi kaliteli içeriği temiz olan ürünleri tercih ettim sadece.
Çocuk çikolata mı yemek istiyor nutella değil de züber marka aldım belki nutellanın yerini tutmuyor ama aldım. Dondurma mı istiyor magnum değil ama güvendiğim işletmenin külah dondurmasından 1 top şeklinde aldım. Miktarı ayarlayabilmek bile güzel esasen ama hazır dondurmalarda bu mümkün değil. Cips yine züberin nohut cips vs tercih ettim. Meyve suyu ben organik marka. Kurabiyeleri yapmasam bile butik işletmecilerden tereyağlı simit veya çubuklardan aldım. (Evimde ay çiçek yağı dahi kullanmıyorum bu arada.) hurma cevizli pekmezli sucuk vs kendim için alıp tükettiğimde kızımda yemeye başladı örnek alıp.
markete gidince kefir ve cevizli sucuk alıyor mesela. Çocuğu başında yönlendirmek gerekiyor ilk alışverişi sağlıklı ürünlerden tercih ederseniz çocukta alışkanlık olur ve otomatik eleme yapar diğer çöp gıdaları.