bennededimkii Bol bol anlatın. Zararlı olduğunu, dişlerini çürüteceğini. Şuan ağlaması normal ama zamanla büyüdükçe size hak verecek.
Ben hep 1 hakkın var marketten dedim, direttim bu tutumumu. 3 yaşına girecek. Hala 2 şey isteyince birini seçmesini söylüyorum ve seçiyor. Alıştı çünkü böyle
Ayrıca mesela kesinlikle almaması gereken şeyleri biliyor, her seferinde anlatıyorum, almıyor onları.