kubraa006 bende bi eğitimci olarak kreşe vermenizi tavsiye ediyorum anneanne veya babaanne ile büyüyen çocuklar için tek sorun ekran değil maalesef, torunlarını çok sevdikleri için her istediklerini yapıyorlar bu yüzden de çocuklar şimarık yetişiyor disiplin kural sıfır sizin koyduğunuz kurallar hiiiiç umursanmıyor bi bebeğe en güzeli annesi bakmasıdır eğer çalışmanız şartsa kreş daha mantıklı zaten küçük bebekler öyle bi arkadaşın dediği gibi 20 kişilik sınıflarda olmuyor liseye gitmeyecek bu çocuk kreş bile değil gündüz bakım evi 😀 yani orda disiplin , eğitim ve akranları ile eğitici oyuncaklarla vakit geçirmesi varken babaanneye vermeyin bence , tabi vereceğiniz kurumu iyi araştırın yorumlarına vs bakın öyle emin olduktan sonra verin