Kızlar bir konuda fikrinize ihtiyaçım var inatlaştığım için doğru düşünemiyor olabilirim siz bana akıl verin lütfen. Oğlum 8,5 aylıkken işe başladım babaannesi bakıyor oğluma 6 ay oldu ben işe başlayalı pazartesi Salı çarşamba günleri 13-17 arası çalışıyorum perşembe izin cuma cumartesi de 09-17 çalışıyorum pazar yine tatil, yani kaynanam haftanın 3 günü yarım gün 2 günü tam gün bakıyor bebeğime, aslında kaynanamdan daha çok okul tatil diye aynı bina da oturan görümcemin çocukları bakıyor desem daha doğru olur ne zaman arasam napıyosun oğlum napıyo diye sormaya görümcemin 9 ve 14 yaş kızlarına vermiş oğlumu ya temizlik yapıyor ya yemek yapıyor oluyor, ayrıca görümcemin çocukları olsun ya da babaannesi olsun oğluma ekran vermeye bayılıyorlar habire telefon tablet Tv açıyorlar artık söylemekten dilimde tüy bitti. Bende oğlumu kreşe vermek istiyorum pazartesi günü 2 tane kreşle görüşeceğiz bu sefer de bana surat sallıyor eşimle de tartışmış çocuk daha çok küçük benim bakımımı beğenmiyor musunuz diye🙄 sizce 15 aylık kreş için erken mi babaannesi bakmaya devam etmeli mi yoksa kreş bir şeyler katar mı kararlılığımı sürdürmeli miyim?