Tavuklupilav ilk ay meme reddi yaşamıştık sağımla besliyordum, sarılık olur korkusuyla hep 2 saatte bir besledim. İlk ay kontrolünde doktor kızdı neden uyuyan bebeği uyandırıyorsunuz diye 😂 o uyandıkça beslemeye başladım 2,5 aylık olduk çok şükür kilo alımı normal seviyede. Geceleri 4 saat uyuduğu oluyor asla uyandırmıyoruz