22 günlük bebem var kızlar. Doğduğu günden beri 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Henüz kontrole gitmedik kilo alımı nasıl bilmiyorum. Sadece anne sütü alıyor. Çevremdeki herkes artık 2 saatte uyandırma diyor. Doktora gidince soracağım ama dün gece 3.5 saat uyumuşum alarmı kapatıp. Kızımda uyumuş. Ağlayınca uyandım ve onun vicdan azabını çekiyorum. Yardımcı olacak kimsem yok birde büyük kızım var 6 yaşında. İkisine bakıyorum çok yorgundum. Sizce yine 2 saatte mi uyandırayım yoksa saati uzatayım mı. ?