Kızlar geçiyor hepsi geçiyor. Ha her dönem ayrı zor ama benim oğlum 2 yaşında. Ev işlerinin en zor olduğu zamanlar bebeklerin ilk 6 ayı. Hem daha gazlı, hem daha çok ve sık uyku yapmaları,hem sürekli ağlamaları vs vs daha zor oluyor. Emekledikçe yürüdükçe aslında oyuncaklarla yada mutfaktaki leğen tencere vslerle oynamaya başladıklarında daha kolay yapıyorsunuz ev işlerini