Kış gelsede bi düzene kavuşsak dşye bakıyorum açıkçası. Zaten güç bela bir iş yapıyoruz, o
Oda akşamdan sabaha kalmıyor maalesef camlar balkonlar açık olduğu için.
Şuan bebeğim 5,5 aylık beni gözünün önünden 5 dk ayırmıyor. Akşam 8/9 arası uyuyor o uyuyunca önce bi soğuk kahve içip kafayı boşaltıyorum. Sonra kalkıp bi dağınıklık varsa topluyorum. Robotu açıyorum. Hergün kesin yaptığım bu. Enerjimin el verdiği günlerde de robotun arkasından vileda yapıp toz alıyorum.Tuvaketkeri lavaboları fırsat buldukça yıkıyorum. Evi ip gibi olan ben şuan Allah’a emanet. Çok umrumdada değil zaten. Buda böyle bi süreç. Bebeklik çok çabuk geçiyor. Bide 10 yıl sonra ikinciyi yapınca, kafada kaldırmıyor vücutta. Olduğu kadar. Genel temizliğede 2 ayda falan birini alıyorum camlar perdeler beyaz eşyalar çekiliyor falan.