feyzas bendeki model de konuştuğunu anlamıyorum diye ağlıyor dün gece ağlayarak uyandı baba kalkicak gibi bi sey diyo anlamıyorum sonunda çözdüm bebek ayıcık diyormuş, sonra hindistan cevizi istemiş indiddandedidi gibi bi şey diyo ben anlamiyorum sinirleniyo agliyo. Fermuar kapatmayı deniyo yapamiyo ağlıyor. Puzzle yapamiyo ağlıyor yani aslında sabretse yapacak da iki saniye içinde olsun istiyo her şeyi. İştah yine azaldı bı oluyo bi olmuyo zaten alışkınım, o da ayrı zorluyor. Gece uyanıp oturmaları uyku nedir bilmemesi sürekli zıplaması anne bak anne otur anne su anne bu derken 2 saniye isteklerinin bitmemesi yoruyo. Ve her şeye ağlaması çok sinir bozucu, Ama geçecek bu da. Rabbim sağlık huzur versin uzun ömür versin