gokcekizim_ hayırlı olsun ancak vicdan azabı neden çekiyorsunuz elinizden geleni yapın gerisi yapacak bişey yok binlerce bebek mama ile besleniyor kimseye birşey olduğunu duymadım, benimde sütüm cok azdı Damla damla sağımla zor cıkıuordu bircok sey denedim sağım popmpalarının her türlüsünü aldım takviye bol su vs ama olmayınca olmuyor bunu anladım zaten kızımda emmek istemedi sonuç olarak mama ile hep beslendi suan 6 aylık,