gokcekizim_ Merhaba canım bende korku yeni çıkmış 2 aylık bebeği olan yeni bir anneyim ve inan bu yaşadıklarını yaşadım he kaynanam sütün yetmiyor gelmiyor demedi ama evime gelip benimle ilgilenmek ve bana yardımcı olmak için davet bekliyordu. Ve aramızda çok iyiydi yani sorunca da rahatsızlık vermek istemiyorum kızım diyordu halbuki bu rahatsızlık vermek değil ben ona hiç gelip işimi şunu yap demedim bebeğinle ilgilense ben biraz uyusam bana kafiydi ev işiydi yemekti umurumda değildi ama onu bile yapmak için benim anne gelir misin dememi davet etmemi bekledi bende zoraki iş yapılmasından hiç hoşlanmam bir iki kere eşim çağırdığı için geldi onun dışında kesinlikle çağırmadım 2,3 hafta bebeğimle birbirimize alışana kadar evim pis kaldı yemek doğru düzgün yapamadım hatta dolabımdakiler bozuldu o derece ama ben kendime bebeğimi düzene soktuktan sonra Herşeyim eşimle kendim yapmaya başladım kimseye de minnet etmedin kendi annem çalışıyor akşamları oğlumu yıkamaya yardım etmeye geliyordu yeniyim diye çalışıp geldiği halde yemek getiriyor evimi topluyordu Allah bin kere razı olsun annemden. Ama bana bu günlerde sırtını çeviren kimseye hakkımı helal etmiyorum. Onun için kimsenin dediğini kafana takıp da kendini üzme al bebeğini kucağına hep temas et yatır göğsüne sev okşa emzir gezdir şarkılar söyle kendini motive et bebeğini öp kokla izle kimseye kulak asma benim süt sağmaya vaktim olmuyordu o da uyumayı tercih ettiğim için günde bir defa sağabilirsem sağıyordum şimdilerde göğüslerim ağrısa da bebeğime göre terbiye oldu artık sütüm bende sezeryanla doğum yaptım bebeğim yoğun bakıma girdi göremeden 2 gün sonra damla damla gelmeye başladı sütüm. Hastanedeyken daha mama vermeye başlamışlardı zaten bende sütüm geldikçe sagıp hastaneye götürmeye başladım bebeğime verilmesi için öyle öyle hem mama alıp hem anne sütüyle birlikte bebeğim gelişmeye başladı birazcık daha kilo almaya başladı bu arada 35 haftalık da olsa benim bebeğim üstümde azdı yani öyle ya belki on emel belki on beşme falan geliyordu sağıp götürdüğüm sütler yoğun bakımın beşinci gününde bebeğin de teması yapmaya başladık ilk defa emzirmeye başladım bol su rezene çayı ve bestekar damla ile sütüm gelmeye başladı bebeğimde emdikçe. Eve geldikten sonra da mamaya devam ettik sütüm azdı çünkü hatta bana kendi annem sütün az yetmiyor diyordu kötü niyetle söylemiyordu ama ona bile alınıyordum bende hep sütüm var bebeğime yetiyor dedim dut kaynattım anne çayı içtim humana stil tee öneririm artırmada çok işe yaradı bende 3 kutu bitirdim. Artık ne anne çayı ne bestlak hiçbirini kullanmıyorum çok şükür bol su içiyorum rezene çayı hurma ve lokum lokum da süt yapar bol bol ye. Artık sütüm bebeğimi doyuruyor ama hala mamaya devam ediyorum 6 saatte bir. Bende dinleniyorum uyuyorum. Üzülme mama kötü birşey değil. Kendine eziyet çektirme bugünlerinin ve bebeğinin tadını çıkart. ❤️