Arkadaşlar doğum kontrol hapını siz kendiniz mi eczaneden kafanıza göre aldınız yoksa kadın doğum doktorunuz mu önerdi. Ben eczaneye sordum hap hakkında bilgileri yoktu sağlık ocağındaki doktoruma sordum ben hap öneremem kadın doğum doktoruna gidip hormonlarına baksınlar onlar önerir dedi sizler nasıl yaptınız