CankizimRavzam ya çocuğunuz ilerde pilot olmak isterse? Ya da polis? Bu ülkede de herşey sürekli değişiyor. Bugün polis olamaz derler yarın mühendis…
Benim eşimin eski işyerinde isteyene yılda 8 saat psikolog desteği veriliyormuş. Sonra psikoloğa gidenleri yönetici yapmamışlar mesela. Saçma evet ama maalesef ülkemizde böyle şeyler olabiliyor.
Benim kızım çölyak, ama özel sigortalar her bir hastalığını ona bağlayıp ödeme yapmadığı için raporunu almıyorum mesela. O yüzden herhangi bir yere işlenen herhangi bişey bir gün karşımıza çıkabilr.
Eşimin babası asker, 94 yılında 1 sene kıbrısa göreve gitmişler. O zaman edevlet fln yok, ama 2018 yılında ülkenin bütün ikametleri sisteme geçirmişler. tarihçeli ikametgahda kıbrıs yazıyor diye Yunanistan vizesine başvurumuzu almadılar. 6 ay önce böyle bir belge istemiyormuş mesela yunanistanda, yeni gelmiş. Silinemiyormuş da. O yüzden bu tür şeyler bugün karşınıza çıkmaz derler yarınıkarırşar ama.