mbabygirlm 3 yaşına kadar vermedim, şu an 6 yaşında ve bebekliğinden beri uyumlu bir çocuk oldu, sendrom vs bilmem neredeyse. Ama bu tabi ki direkt ekran vermemekle ilgili değil. Kızımın karakteri de öyle, anne-babası olarak biz de sakin insanlarız. Sınırlar konusunda da çok dikkatliyim bebekliğinden beri. Bir sürü parametre var bunu etkileyen. Ama ekran hayatına girdikten sonra gözlemlediğim bir şey var ki o da içerik ve sürenin hayati önem taşıdığı. Ben çok sıkı bir şekilde ne izlediğini, ne oynadığını kontrol ediyorum. Fakat oldu ki başka bir yerde, kuzenine gitti örneğin, saçmasapan bir şey izledi ya da ekran süresini çok aştı, işte o zaman garip hallere giriyor çocuk. Normalde olmadığı kadar hareketli oluyor, yerinde oturamıyor, dikkatini toparlayamıyor vs. Kısaca ekranın içeriği ve süresinin çocuğun davranışında çok etkili olduğunu düşünüyorum ama tek etken tabi ki o değil. Ben çok faydasını gördüm ekransızlığın ve kontrollü ekranın. O yüzden 2. kızımda da bu yolda ilerleyeceğim.