mbabygirlm 2,5 yaşında sıfır ekran ilerliyoruz. Ekran alan çevremde gördüğüm diğer çocuklara oranla; kendini ifade etmesi çok daha iyi, kendi kendine oyun kurup oynama süresi uzun. Uzlaşamadığımız konular oluyor, sakince anlatıyorum, bazen uzun uzun açıklamalar yapıyorum, dinliyor. Her zaman dinliyor, yapma denilince yapmıyor diyemem. Çünkü o da bir birey ve bazen farklı istekleri oluyor, tutturuyor. Fakat ağlama krizleri gibi durumlar yaşamıyoruz; ki bunun sebebi ekransızlık değil, asla ağladığı zaman istediği şeyi yapmadık, ağlamayı pekiştirmedik.