Medine21 ben 1. Katı seçerdim ya 3 katlı binamız altımız dükkan ben onun üstündeyim asansör de var ama üst kat in çık zor geliyor böyle asansörü kullanmıyorum bebek arabası hariç daha pratik daha kolay geliyor üst katta dediğiniz gibi sıcak soğuk olarak zorluk olabilir ama alt kat olunca üst katların ses problemi oluyor tabi illa ki üst katta bu sorun olmayabilir