Medine21 herkes çok sıcak çok soğuk olur demiş ama eğer bina yeniyse böyle bir sorun olmaz, ara kat gibi sıcak ya da soğuk tabi ki olmaz ama böyle aman aman sizi etkileyecek rahatsız edecek bir durum da olmaz. En üst katta oturuyorum, üstümde kimse yok kafam çok rahat hiç ses sorunum yok ve özellikle yüksek giriş birinci kattan taşınmıştım buraya. 1. Kat hiç sevmiyorum boğucu geliyor şuanki evimse hem havadar hem psikolojik olarak beni iyi hissettiriyor. Ben yerinizde olsam üst katı seçerdim. Ama sizden aldığım enerjiye göre konuşursam da bence siz 1. Kata daha sıcak bakıyorsunuz gönlünüzden geçeni alın derim o yüzden