cereninannesii littleangel yok bacım ne üçü ne dördü... Bende bazen kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum gerçekten seni anlıyorum.. Allah yardımcımız olsun elbet geçecek bu günler diye umut ediyorum sadece.. saat 4;31 biz hala uyanığız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gulfem07 Linamerve valla benim oglanda ayniydi hamak aldik 😂misil misil uyuyor e bebekten sallanan besik almistik o one arkaya gidiyordu sevmedi onu durmuyordu hamak aldik durdu sok olduk hayatimiz kurtuldu