mrymblt duygulu1 başvuru yaptıktan 2 ay sonra yatıyor benim kızım 11 Haziran doğumlu bu ay yatacak bana toplu yaticak sonra her ay düzene girecek ödeme
eadba aslymom ben bugün baktım 23agustosya yatmış . 25 temmuzda dogum yapmıştım ben dogum haftası basvurmuştum 1 ay içinde onay alıp ücret yatmış
eadba Tavuklupilav halk banksı hesabım yok henüz gidip bankaya bakamadım malum 1 aylık bebişle 🥲 acelesi yok bi boşlukta giderim orda kalsa sıkıntı olur mu ? Bi kaç ay biriksin öyle cekeyim her ay gitmekle ugraşmak zor geliyor
denizahsen duygulu1 doğumdan 1 ay sonra başlıyor odemler benim ki genelde ayın son 3 günü kala yatiyo
hepyerdeyizz duygulu1 Eğer gözükmüyor ve bir ayı geçti ise ayın 27 31 arası yatıyor genelde halkbanka kimliginizle gidip bakın çünkü ben Bir kez gördüm orda sonra giremedim bile