duygulu1 Temmuzda doğum yapıp alan var mı başvuru onaylandı ama ödeme gözükmüyor bilgisi olan var mı? İlk öğretmenim ailem uygulamasında görünmüyor
duygulu1 cigdem12345 e devletten basvuru yaptığımız eailem e yönlendirilince sayfanın sol üstünde üi çizgi var oraya tıkla taleplerimi aç orada yazıyor.
eadba aslymom ben bugün baktım 23agustosya yatmış . 25 temmuzda dogum yapmıştım ben dogum haftası basvurmuştum 1 ay içinde onay alıp ücret yatmış