Karmom özel aşıların hepsini hastanede yaptırdım devlet aşılarını sağlık ocağında yaptırıyorum normalde hep genç bir kız var o vuruyor bir baltım o yok suratsız bir tanesi var o vurdu ama sanki kalem soktu çocuğa için gitti zaten :( canım cimere yazdım 184 ü şimdi arıyorum