Kızlar bugün oğlumun aşısı vardı vuruldu eve geldik çocuk saatlerdir ağlıyor en sonunda doktora götürdüm doktor kontrol ettiğinde aşı yerinin çok yanlış yer olduğunu çok aşağıya vurmuş cilt altına gelmiş kasa vurması gerekiyordu dedi bacağı şişti şimdi ultrason çekilecek ben bu ebeyi şikayet etmek istiyorum nereye edebilirim her gittiğimizde suratı 5 karıştı bu vurmuyordu normalde bugün bu vurdu başımıza gelene bakın