momas cLearQueen valla 10 çok zordu ya bilmiyorum ne 4 ne 8 hiç böyle değildi yani anamdan emdiğim süt burnumdan gelmişti
gizematadeniz cLearQueen gecmiyo arkadasim 12 aylik olacak 10 gün sonra. Gecmiyor. Artiyor. Uzerine hareketliligi artip yaramazlik basliyor. Hayir diyince olay çıkıyor. Kendi kararlari basliyor. Inanilmaz. Ama bence bizi zorlayan desteksizlik. Cocuklarin sucu yok
yyebb1 oylesinebiri__ kız Allah aşkına ne kreşi bu doktorlarda iyice kafayı yemişler benimde bebeğim bugün tam 10 aylık anamı ağlatıyo yeni yeni sürünmeye başladı ne kadar uğraştım yapsın diye yapmadı rabbim ne zaman izin verirse o zaman yapıyolar
myavocado cLearQueen 😔 ay çok zor ya annelik çok. Haftaya bir yaş olacak benimki de aynı iki üç aydır, Allah’tan dışarda bebek arabası ile gezmeyi seviyor, aşırı bunalınca çıkıp gezdiriyorum mahallede. Foruma bile bakamaz oldum 😂
rachelgreen_ cLearQueen uykularınızda da bozulma var mı?😔 benimki uykuyu severdi o konuda rahattım en azından ama gittikçe gece sık uyanmaya acayip ultra yüksek desibel ağlamaya falan başladı geceleri çıldırıyoruz özellikle. Gündüz de tek uykuya düştü 2 saat uyur max öyle bile uyusa akşam 7-8 gibi uyuyan bebe direniyor şimdi uyumak istemiyor ağlıyor vs vs ayy neymiş bu 10. Ay böyle😩