oylesinebiri__ cLearQueen yakın olsaydık oturur beraber yerdik kafayı yedikse bari yemekte yiyelim benim kine mama verdim emzirdim uyutum öğle yemeği filan yemedi yemiyor rezillik bi kaşık yiyene kadar 10 kaşık etrafa gidiyor
cLearQueen Pamukhanim_ benimki anc akucakta geziyo zaten sicak ben de sismanim yerliyorum yıkaniyirum 1 saate kokuyorum resmen igreniyorum kendimden
Pamukhanim_ cLearQueen şu ayrılık kaygısımıdır ne ise bitsede kucaktan inseler emekleme olsa biraz rahat edersin benim peşimden geliyor gittiğim yere
oylesinebiri__ cLearQueen hayır hala yok 12 gün oldu doktor götürün emeklemeyi yürümeyi gösterin dedi aynı yarın kontrol var bakalım ne diyicek çocuga git dediğimiz de gitmiyor
oylesinebiri__ cLearQueen diyor ki gel gel diyor sizde git git deyin Ee gitmiyor valla onun yüzünden ne yapacağımı bilmiyorum yapamıyor ne bileyim niye yapamıyor
oylesinebiri__ cLearQueen bugün şu emekleme yüzünden yataktan düşüyordu uyanmış yuvarlanarak yatağın en kenarında gelmiş kafası elleri aşağı sarkmış son anda yetiştim bi kafa üstü düşmediği kalmıştı onuda yapicakti bu bebe
oylesinebiri__ cLearQueen bende çok takıyorum doktor diyor götür çocukların arasına yürüme emeklemeyi öğrenir içerde sıkıldığı için yapmıyor sıkıldığında yapması gerekir halbuki
cLearQueen oylesinebiri__ ayyynı benimki. Gecen gun basima geldi yan odada makinanin tuşuna basadiyo duşüyodu zor tuttum
oylesinebiri__ cLearQueen park yatakta uyumuyor ki kendi yatağıma koyuyorum az kalsın düşüyordu bu şekilde emekle yürüse keşke
oylesinebiri__ cLearQueen parka götür diyor 😂 parkta çocuk yok kreşe götürün ebeveyn kontrolü kreşlere akranlarıyla oynasın vakit geçirsin dedi yaş sınırı var 3 yaş üzeri olması gerekiyor nereye götürücem bilmiyorum kafam durdu kaç gündür düşünüyorum
cLearQueen oylesinebiri__ bazi doktorlar da sacma sacma konusuyo. Saglik ocagindaki ebe emeklemek zorunda degil yurume de 18 aya kadar sarkabilir dedi
yyebb1 oylesinebiri__ kız Allah aşkına ne kreşi bu doktorlarda iyice kafayı yemişler benimde bebeğim bugün tam 10 aylık anamı ağlatıyo yeni yeni sürünmeye başladı ne kadar uğraştım yapsın diye yapmadı rabbim ne zaman izin verirse o zaman yapıyolar
oylesinebiri__ cLearQueen sağlık ocağı ebesi hiç bişey söylemiyor bize doktor da süper güç olsun çocuk diyor herhalde 😂
momas cLearQueen aşko kızcan bana ama atak yaa ve çok zor ben kendimi atacaktım annemlerdeydim onlar yardım etti yoksa kafayı yerdim
cLearQueen momas geldi atak kralicesi 🤣🤣 kizım bu neymis 4.ay ataginin gozunu seveyim. Kizima bagirdim artik dayanamadim sonra da kizdim kendime ama napayim elimde degil
momas cLearQueen valla 10 çok zordu ya bilmiyorum ne 4 ne 8 hiç böyle değildi yani anamdan emdiğim süt burnumdan gelmişti