rachelgreen_ yaşımız 37 ve 42 . Bebeğimiz 10 aylık. Kardeşler birbirine destek olur yalanını hiç söylemicem arada 9 yaş var mümkün değil. Biz de tam çocuğun bakımvereni olmaktan kurtulup bir nefes alacakken tekrar anne baba olmuş olduk. Bunca yıl korktuk bakacak kimse yok maddi durumumuz çok iyi değil falan diye. Ama doğan büyüyo Allah sağlık versin yeter ki