rachelgreen_ bir arkadaşım ara verdin ya ondan zorlanıyorsun demişti, sen kendini ne çabuk unuttun az mı zorlanmıştın dedim. İki çocuğunun arası 2 yalştı. Laf olsun diye konuşuyor herkes ya. Bebek bakmak her türlü zor zaten. Bide iki taneye aynı anda baktığını düşününce bence ara vermek mantıklı ama bunun bence herkesin ailevi durumuyla da alakası var. Herkes kendine göre karar vermeli. Benim eşim esnaf bu yüzden sıfır destekti bana gece 11/12 de geliyordu. Kendim çok pimpirikli bi insanım çok detaycıyım. Yani benim adıma mümkün değildi az arayla çocuk bakmak. Büyük çocuğum adına vicdanım çok rahat. İçimde şunuda yapamadım dediğim hiçbirşey yok. Ama mesela akşam eşim gelince çocukla ilgileniyor ben yemek yapıyorum diyen biri, yada temizliği eşimle beraber yapıyoruz diyebilen birinin şartları benimle aynı değil o kişi düşünebilir tabiki.
Ben psikolojik olarak biraz zorlandım, Ondada yine çevresel faktörler etkili. İşte birinin mesela ay sen şimdi böyle birsürü eşya ile mi dolaşacaksın demesi, sanki böyle acır gibi yaklaşımlar falan bi depresyon yaşattı bana ama ben bu yollardan Bikere geçtim hep böyle kalmayacağını biliyorum. Ama ister istemez insanların söylemleri sinirimi bozuyor yani